dissabte, 11 d’abril del 2009

Doncs gràcies


Com que la Mariola acaba de fer arribar un missatge a la Magda amb el desig que s'ho passi bé en companyia de la seva mare marxosa, he pujat al terrat perquè suposo que des d'aquí em sentireu.

En nom de la Magda moltes gràcies a tots. Per ordre d'intervenció:

Mati. Dolors. Serpentina. Pepa. Peru. Lola. Miren. Josep. Vicenç. Mercè. Pili. Peru (altra vegada) Miren (altra vegada). Ramón, Mariola ... de moment.

Demà, sense familia pel mig, la Magda igual escriu alguna cosa.

Teresa

7 comentaris:

susa ha dit...

Oh! que sorpresa como casi siempre casi llego tardeFELICITATS MAGDA, la verdad es que he tenido a la familia toda la semana(Paqui,Argi y mi hermana Isabel) y no me he conectado hasta hoy, tambien ha venido Irene y de buenas a primeras me he encontrado la casa vacia,un poco añorada, ademas pensando que por ahi estais todos.

Magda ha dit...

Tots no Susa, alguns éreu per allà. Gràcies bonica, no t'enyoris, bé una mica sí, això vol dir que ens trobes a faltar. Nosaltres també a tu, ja ho saps, fins aviat.

Tere Balañà Fotografia ha dit...

Vaja, he arribat tard.
Felicitats!!!

Montse ha dit...

Què m'he perdut. Com que no ho sé, igualment et desitjo MOLTES FELICITATS. de fet t'ho desitjo sempre.
Montserrat

Magda ha dit...

No t'has perdut res Montse. L'únic que passa és que fa 56 anys i un dia que sóc filla de la mare que em va parir.

Magda ha dit...

Ep, gràcies també a la Susa, que em va felicitar en el precís moment (20'52) que feia els 56. I gràcies a la Tere, i a la Cèlia, Pablo i companyia que m'han felicitat amb Caramelles. Després de tants desitjos crec que no em tocarà altra remei que ser feliç (com a mínim fins d'aquí un any) a veure com m'ho munto.

Lola ha dit...

Que guapa esta la Teresa!Bueno Magda aunque hablamos ayer te mando un besazo fuerte.Por cierto el lugar de la farra era mi bar,que todo no va ser trabajar.Petonets a tots