dimarts, 18 d’agost del 2009

De nou a casa

Les Borges del Camp. 30 graus a l'ombra. Encara estem de vacances. L'Enric prepara un conill, una de les poques coses que no vam poder fer a Gollano.

30 graus a l'ombra a Torre Sans. Hem trobat la casa en perfectes condicions i algun bon plat a la nevera. Gràcies Carles.

Encara estem de vacances. Ahir vam tornar de la Vall d'Amescoa. Urbasa, Urederra ... i tantes coses més impregnades a la pell. Encara no sóc capaç de parlar-ne. Haig de deixar, potser, una mica més de distància, acabar de digerir tota aquella bellesa.

Ahir vam tornar de la vall d'Amescoa i avui, mentre l'Enric prepara un conill, ja a Torre Sans, rebo els vídeos del Josep i els transporto aquí. Volia parlar dels bons moments passats, però encara no puc. Ha estat com una acumulació de plats exquisits servits dia a dia i encara tinc els sabors a les genives. Com parlar-ne? Potser demà, encara estic digerint.






4 comentaris:

Dolors ha dit...

Benvinguts a casa.
Els videos del Pep molt bons i les fotos teves tambe. sempre petons.

Magda ha dit...

Sempre petons, Dolors. Ja veus, no és ben bé igual, però d'alguna manera hem fet una trobada per mirar les fotos del viatge i aquí estic, acompanya'n-te amb aquest cafè.

serpentina ha dit...

...mare meva quin verd i quant! com pots comprovar aquí seguim gaudint del clima saharaui...com deia aquell gal "le ciel nous tombe sur la tête"... contenta que us hagin anat be les vacances!, a mi també fins que vaig tornar que, just el dia desprès, el pare va aprofitar per caure i trencar-se l'húmer a les golondrines (...?)i cap a l'hospital a operar i les nenes,au, de reten hospitalàri...cap problema, ja és fora i molt poc a poquet remuntant la part física; l'altre,la deixarem sense títol, de moment...i jo ja estic en fase de guàrdies i sí es confirma que a la gent,amb la calor,se li deu com liqüar el cervell o evaporar o pot.ser és que ha enviat totes les neurones de vacances a les illes no-sé-que i amb la closca mig buida,pobrets, no se'ls poden demanar gaires raonaments...en fi una feinada!!!...però estic be...ah si, et vaig explicar que em vàren treure 2 punts i em van cobrar uns centimets, GRRRRRR...Sempre petons

Lola ha dit...

Que bonitas fotos,videos y musica,ese Benito Lertxundi que siempre me pone la piel de gallina. Vasco tenia que ser!!!!
Estoy encantada de veros a todos tan bien y eso que no lo he visto todo continuara....