dilluns, 2 de novembre del 2009



8 comentaris:

susa ha dit...

yo tambien vi Agora, y la verdad es que hay cosas que no han cambiado demasiado, puede servir todavia para reivindicar nuestra igualdad.

josep ha dit...

Quina foto més maca de Goiano!! Guared? he buscat al diccionari i no ho trobo! M'ho imagino, pero es que aquests catalans de pro fan servir un llenguatge que no entenc!

Magda ha dit...

http://ca.wikipedia.org/wiki/Guaret

Ho sento, sé que és una paraula poc coneguda, però no he estat capaç de trobar-ne cap altre en català.

En definitiva, que ens prenem un repòs i que la natura faci el seu curs.

Tot està bé, però

Marta ha dit...

...jo tampoc la coneixia; l'adopto. Encara tinc agulletes dels 22 K de ruta pel GR92 de Tossa a St Feliu de Guíxols de dissabte, guau! quan pugui t'escriuré i enviaré fotos de tot plegat...EL TEMPS: ha entrat tramuntana i ja fa fred...sempre petons

Marta ha dit...

...la de dalt soc jo mateixa, però com m'he fet un correu gmail, m'ha donat per defecte la nova adreça...coses de les màquines...

O. ha dit...

Apunta: 28.083. Toca segur.

santi ha dit...

Sí Magda, les meves parets també es troben "en guaret", tinc d'aprendre ha repartir millor el temps, tot i que a aquestes alçades ja tinc més o menys assumit que ...no canviaré mai!.
Jo també aprofitaré la vidència de l'Òscar i com trobi aquest número el compro, jejeje.

Lola ha dit...

Perdón,pero estamos a 19 de Noviembre;egoistamente yo que no soy de las personas que más miro tu blog,si que soy d las personas que me gusta mirar lo bién que escribes,tu manera de contar las cosas y lo bien que me siento cuando lo leo.
Vuelve...
Te quiero.