dimarts, 21 d’octubre del 2008

NO ES TANCA


Per motius de feina (ràbia, però què hi farem?) no faré entrades durant un temps que així “a bote pronto” puc considerar com de 30 dies de manera aproximada. (potser trenta dies naturals, o potser trenta dies hàbils). Això vol dir que aquesta casa virtual aesplaial i atemporal es tanca? NO

Queda la porta oberta, aquí, en aquesta entrada per tal que qui vulgui i en tingui ganes pugui dir-hi la seva:
Que el Josep s’enrabia amb les refundacions dels capitalisme? Doncs ve i ho vomita
Que la Magda té un moment de res i es vol prendre un orujo? També ho fa
Que la Mina anuncia una visita? Ho veuré segur i ho sabran els altres si s’hi volen apuntar
Que plou a Agullana? Què ens ho expliqui la Serpentina adornat amb els seus lúcits comentaris Que la Meiga no deixi d’escriure, el que sigui, el que vulgui, m’agrada llegir-la i potser fins i tot m’impulsarà a dir alguna cosa
Que la Dolors vingui amb el seu cafetó i els seus somriures i abraçades càlides.
Que la Susa és cagui en qualsevol cosa i s’emprenyi perquè no fem la revolució (o aporti receptes de rovellons)
Que la Pepa digui hola
Que el Leandre ens expliqui una història .... ....
Que
Que -
I, de passada, si algú vol, s’admeten (i s’agraeixen) suggeriments sobre la continuïtat d’aquest espai. Tal com, “deixa-ho ja, no cal continuar”; continua prò millor d’una altra manera; canvia els colors ... etc

I, finalment ...Seguim sense títol? O bé algú té una proposta?

Apa, doncs, seguim junts en l’aespaialitat i l’atemporalitat ......

Ah i la Lola, (mi Lola) que ens passi algun somriure.

Ah sempre petons.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Intentarem passar dissabte, si us va bé. A l'hora que us vagi millor.
Que sacrifiquis lleure per feina ha de tenir una explicació grossa, grossa...

meiga ha dit...

Mantendremos las brasas a punto, calentitas.

Todo lo más que puede pasar es que en esta entrada acabe habiendo 70 comentarios.Así comprobamos empíricamente lo que da de si.

Pero no puedo negarlo. Igual que Mina, me quedaré pensando, por 30 días naturales o habiles, cual será la explicación tan grave, "gorda", drástica, para tanta ausencia.

Bicos

Anònim ha dit...

Ei! Que no passa res. Només que estaré connectada a l'ordinador més hores de les que són aconsellables per salut (a les hores extres que haig de fer per nassos a la feina hi sumo les d'un curs virtual que cau justament ara). No tinc més remei que "desconnectar" una mica, però ja veieu que vaig venint. Petons i fins demà.

Josep ha dit...

Vigila bonica que aixó enganxa eh? Ja em diràs quans dies has estat al ordinador i no se t'ha escapat el ratolí cap el blog...jejejeje.

serpentina ha dit...

...hola bonica veig que et poses de comentarista en vaga tot un mes, APA! be, podem provar una mica d'anarquia, sense títol, sense "leiv motive", pot ser divertit ... jo demà entro de guàrdia i estaré segrestada uns dies, però aniré passant per aquí a veure que es cou. El temps: bufa una tramuntana considerable i pinta que demà a les 6,30 que surto de casa farà fred. No et diré que descansis per que em penso que tindràs un mes apretat, però intenteu! ... sempre petons

Magda ha dit...

Doncs segur que feia fred a les 6.30 del matí, encara en feia a les 7.30 quan jo surto. Aquí ha plogut tot el dia, una d'aquelles pluges suau, una pluja bona, que dirien el avis aquells que no sabien que era un blog però coneixien i estimaven la terra. Bona nit i sempre petons

Anònim ha dit...

A Cerdanyola i campus ha plogut intermitentment, fins a l'hora de berenar. He pogut tornar a casa a peu. Em sembla que fa uns tres quarts d'hora que hi sóc, i la cassoleta d'arròs amb verdura i llangonissa d'Alforja encara s'ha d'estar 3 minuts més al foc.

La Rosa Comes em fa curiositat. Si he pogut deixar un parell de rentadores esteses (el problema és que no em queden calces netes, fa dues setmanes que vaig amunt i avall sense parar per casa), faré acte de presència.

Josep ha dit...

Que bé Magda, veig que de tant en tant fas una escapadeta per aquí i per begirada. Jo ja et trovaba a faltar! però lasai...(tranquila en euskera), primer és lo primer!Espero que et vagi bé aquest curset, en serio!

Anònim ha dit...

HOLA A TODOS!!!
Sepáis que yo también sigo y seguiré entrando a veros (aunque no me veais) durante el parentesis de entradas de Magda.
Como sugerencia deciros que podeis visitar también un espacio que se llama myspace.com/vivosydirectos. Podreis ver fotos del concierto de D'Callaos y otros que se hizo en septiembre y también fotos de Ferran y de cómo se ha encontrado la escuela de Sam Sam al volver esta vez y...más cosas.
Besos y cariñitos

Magda ha dit...

Doncs sí que hi ha gent que diu coses. Mina, quedem per la Comes (una mica abans si vols, seré a casa) i no et preocupis, no és obligatori portar calces. Pepa, gràcies per treure el cap, em sembla que em posaré en vaga més vegades només per veure, i moltes gràcies per les fotos de Sam-Sam, ja tenia ganes de veure-les

Anònim ha dit...

On puc comprar calces, a Reus, si no és al mercat de dissabte? He quedat per fer el vermut a migdia a Alforja i m'agradaria anar-hi amb ídem.

Anònim ha dit...

Reineta meva!yo que solo tengo la ilusión de conectarme para leerte," que hare yo ahora" vuelvo a la televisión o me queda la esperanza de que como estaras cansada de tanto ordenador nos llamaremos y hablaremos por ese raro aparato llamado telefono.Petonets

Anònim ha dit...

Me habias preocupado, pensaba que te pasaba algo, se que hace dias que no digo nada pero ha sido por falta de tiempo.
Todavia no tenemos rebollons, si setas de cardocuco y champiñones estos no los he probado todavia porque los cogi ayer por mprimera vez, ya os dire que tal son

Anònim ha dit...

Dono fe que estan molt guapos.

serpentina ha dit...

...hola com va el curs on line de la vaguista? el meu anava de notable fins avui que el molt ... m'ha posat un sufi i m'he quedat ben deprimida; és en aquests moments que un es pregunta per que m'hauré embolicat jo si cap persona m'obligava?, be tinc 2 mesos per recuperar la confiança.A banda d'això m'han regalat 2 enormes carbasses i ja porto una setmana investigant diverses formes de consumir-les : crema de c..., carbassa a la planxa amb pebre i sal,amb bacallà i ceba..me'n queden 2 de senceres, és a dir que s'admeten propostes. El temps : fa una fred que pela, ben bé de gener.Ah! i no us estranyeu que aquí a l'Empordà tan la fred, com la calor, com la Muga que és un riu, com la mar, son femenins...coses de la tramontana. Sempre petons