dimarts, 27 de maig del 2008

.He trobat la Susa al messenger

La margarida encara te pètals. Cauen cada dia el sí i el no, però també el en cas de, el si de cas no, el només si arriba a... Lo riu se'ns desborda a Miravet, no crec que allà hi continuï la barcassa després del pont, però no ho sé. Miravet és un poble preciós tant petit i amb tant de contingut. Histories de pau i de gerra en densitat alta. Tinc ganes de passejar-m'hi amb calma. Ai, aquest constant retorn al passat ... no, no tornaré a dir que ens fem vell, que no, que no ho diré. I de sobte, sorpresa, la Susa al messenger ... això si que no m'ho esperava, diu que no troba el fil, però és mentida, el té ben agafat em sembla, només li falta deixar-se anar. Via messenger em passa un enllaç cap al seu fil ....


I .......

Susa no me'n surto ho sento (a veure si demà)O potser si .... cliqueu aquí,

.No és el que volia però serveix per al fil

7 comentaris:

Magda ha dit...

M'agradaria que al entrar al blog sonés aquesta cançó. No sé si és possible, algú ho sap?

No he estat ni capaç de portar al blog el vídeo com a tal, com es fa?

I amb la tonteria em tancaran la tenda, apa siau

Ah ...Ja he reservat hotel a Ohanes per a tots (tots eh)

Anònim ha dit...

No es hotel es HOSTAL CASA MARIA en la Plaza de Ohanes.
Magda si clicas en video si se escucha la cancion, de todas maneras invito a todos a meterse en YouTube -Ismael Serrano -Papa cuentame otra vez.
Posiblemente nos hagamos mayores pero no viejos, tambien es importante recordar si ello no quiere decir dejar de ver mas alla, seguramente quiere decir tambien que estamos algo fustradillos en algunos aspectos, fustradillos pero conscientes, estamos integrados en las nuevas tecnologias, imaginad que hoy he sido capaz de comunicarme con Magda por messenger?.Que no que no nos hacemos viejos, estamos un poquito cansadicos y torpecillos pero no significa nada.
Se me olvidaba este fin de semana se hace en Ohanes la primera feria de artesanos.

Josep ha dit...

Vaja, l'Ismael Serrano m'ha copiat la barca!!! jijijiji

Dolors ha dit...

Susa, molt bé, m'ha encantat.
També es la meva barca.

Magda ha dit...

Doncs si ens posem així, jo també vull la barca.

Dolors ha dit...

Avui és el cumple del Marc 31.
Diguem les dates que tenim reservat
l'hostal de Ohanes.

Magda ha dit...

Dolors, ahir no et vaig veure, felicitats al Marc, ni que sigui tard. L'hostal en principi és la tercera setmana d'agost si la hostalera no diu el contrari