dissabte, 28 de juny del 2008

TINC VACANCES




Avui m'he aixecat tard i he esmorzat amb calma. Són les dotze del matí i el sol es filtra mansament per les persianes ajustades, es preveu que la calor d'aquí una estona, i demà i demà passat, serà intensa. Ahir a la nit vam tenir tempesta, una bonica simfonia de trons equalitzats per la pluja, castell sonor de llampecs. Aquesta nit calma. A les vuit del matí l'ombra de l'Enric ha començat a dibuixar-se a la paret i jo he decidit girar-m'hi. Abraçada al coixí, estiro la cama en diagonal i tanco els ulls. La paraula despertador ha desaparegut del meu diccionari. TINC VANCES

Són les dotze del matí, m'assec a la taula que hores abans ha parat l'Enric. M'espera una bónissima coca de pinyons. L'assaboreixo tranquil·lament i no m'aixeco fins passada una bona estona. Duc la tassa i el plat a la cuina, no penso, no m'imposo cap feina. TINC VACANCES

Vagarejo per la casa, a les dotze del matí del meu primer dia de vacances. Estem en pau. Avui no em molesten els armaris sense ordre ni els racons que han perdut pintura. Tot es farà, potser, tot pot esperar, no hi ha horaris. TINC VANCACES.

Agafo la màquina, perquè sí, perquè vull. Pujo les escales. A la torratxa no hi ha persianes ajustades. Capto la vista i la llum, des de la finestra, el dia 28 de juny de 2008, segons el calendari gregorià, a les dotze del matí, menys dues en relació al pont de prop de Saragossa. El termòmetre ja en marca 28. Tant li fa. TINC VACANCES.



Des del terrat comprovo que la cosa llarga i dura ha crescut encara més. D'un moment a l'altre s'obrirà el prepuci i no sabem que passarà. Nu puc captar amb la meva càmera tota l'essència de la cosa llarga i dura, els verds es confonen i el final prepucià s'amaga entre les fulles de la palmera. A l'altra banda la bassa espera el paleta i, precisament aquests dies de vacances es buida. QUINA MERDA




L'Enric em porta una cervesa amb escopinyes....

4 comentaris:

Anònim ha dit...

YO TENGO ENVIDIA PUES NO TENGO VACACIONES

serpentina ha dit...

ja en som dos que tenim enveja, espero que te la passis més que bé, super bé. Que les coques de pinyons siguin abundoses i les estones de pau refrescants,i si algun dia et/us voleu perdre per l'alt empordà, ja saps on és la teva casa.

meiga ha dit...

Disfruta cada momento.
A otr@s nos esperan lavadoras atrasadas de todo el fin de semana, la compra, firmar actas, fichar libros en la biblioteca escolar, papeleos varios, cocinar para cuatro, atender a una gata convaleciente. Es cierto que sin depender del despertador, pero siempre adaptándome a los horarios de otros... Seguro que hay otr@s que les va más apurado que a mí, pero yo también te tengo envidia

Josep ha dit...

Disfruta de les vacances i d'aquets dies que ... aviat se t'acaba la tranquilitat!!!!! jejejeje...ve en Peru i la tropa!