dijous, 24 de setembre del 2009

Jo pecadora

Confíteor Deo omnipotenti, beatae Mariae semper Virgini, beato Michaeli Archangelo, beato Ioanni Baptistae, sanctis apostolis Petro et Paulo, omnibus Sanctis, et vobis, fratres; quia peccavi nimis cogitatione, verbo et opere; mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Ideo precor beatam Mariam semper Virginem, beatum Michaelem Archangelum, beatum Ioannem Baptistam, sanctos apostolos Petrum et Paulum, omnes Sanctos, et vos, fratres, orate pro me ad Dominum, Deum nostrum. Amen

No era:
Tecla – Misericòrdia -Mercè
NO
Era:
ANIVERSARI DE LA TERE – Tecla – Misericòrdia - Mercè.

I jo me'n vaig oblidar.

Són les nou del vespre a Torre Sans ( jo me'n vaig oblidar)
Avui ha fet calor, no puc retornar al 22 ( jo me'n vaig oblidar)
Ara no tinc temps de pensar en un regal (jo me'n vaig oblidar)

Mea culpa, mea culpa, mea màxima culpa.

5 comentaris:

meiga ha dit...

Bonita confesión, Magda, tan original y tierna que ya lleva consigo la absolución.

Penitencia nunca, cuando se trata de hablar de amigos entre amigos.

Bona nit

Josep ha dit...

Carai, no sé per què però hi veig la mà de l'Enric per aquest post!. Se qui li agrada molt això del llati.
De tota manera he entrat sobretot per dir FELICITATS TERE !!!!!!

Dolors ha dit...

Tere: millor tart que mai MOLTES FELICITATS.

Tere Balañà Fotografia ha dit...

Moltes gràcies a tots!!! Jo també he arribat tard. Aquest dies estic una mica trasbalsada i no per culpa d'haver fet anys. Si mes no, ara tornaré ha tenir temps per llegir....

josep ha dit...

Bé, només uns segons per dir-vos que ja sóc a casa, com diu en Peru "sano i salvo". Ens veiem!