divendres, 25 de juliol del 2008

La Simone no era la de les ameles, però hagués pogut ser-ho.

http://www.myheritage.com/collage



El cap de setmana passat la Serpentina deia -No et preocupis Magda que a partir del 21 tot continuarà igual- i afegia -ja sé que aquest és el problema. I, d'aquell primer problema del dilluns, de tot continua igual, arribo a divendres amb tres baixes per accident laboral, dues dimarts i una dimecres. Ahir 11 hores a la feina i avui aconsegueixo escapar-me al migdia però amb aquella sensació que el més calent és a l'aigüera... Aquesta tarda no tinc ganes de gaire res. Amb l'Enric juguem una mica i publiquem els resultats (els nostres jocs, ja ho veieu), cada vegada són més "mostrables".





.

3 comentaris:

serpentina ha dit...

...m'he quedat en blanc, on les trobes aquestes coses de celebrity collage?, si ja, de remenar per internet suposo, cosa que jo no faig... imagina't que per un moment m'havia semblat que s'havia fet una votació popular per definir les teves semblances facials,i que jo no havia pogut votar, cosa que m'emprenyava molt, en fi...Recomanació : l'exposició d'art Japonès de la Pedrera, per totes dues coses, pel Japonès i per la Pedrera.sempre petons

Magda ha dit...

Una bona recomanació, n'estic segura. Com que "remeno per internet" he pogut saber que tinc temps fins el 14 de setembre. Crec que aconseguirem trobar algun dia per deixar-nos les soles de les sabates a Barcelona (probablement cap a finals d'agost, ja). L'Enric vol passar pel Palau Robert. S'accepten més recomanacions. Nosaltres això d'anar a la capital només ho fem un cop a l'any i es tracta d'aprofitar.

Josep ha dit...

La recomanació és que tireu una mica més amunt i os acosteu a les landes...jjejeje. Quines coses que fas a internet eh? A mí la Patricia Arquet m'agradava molt!Quin tant per cent i tens? no recordo ara...jejeje