divendres, 18 de juliol del 2008

18 de juliol

Fa 39 anys, el dia que va néixer la Lola era festa.

A l'escola apreníem com eren de dolents els russos.
"Muchos españoles, engañados por propagandas extranjeras habían sido engañados por estas ideas y servían de ciego instrumento (...). Los crímenes (...) se producían en todo momento, obedeciendo órdenes de Moscú"

I com eres de bons els "alzados"
"Ante todo este maremagnum, el Ejército (...) tiene la sagrada obligación de intervenir cuando lo que peligra es el ser mismo de la Patria" "Aun sabedores del dolor que la guerra supone, no titubearon en producirlo"

Segons una enquesta publicada per wikipedia un 30% de les persones enquestades creuen que l'aixecament va ser justificat i un 20% no té ni idea del que va passar el 18 de juliol de 1936.

Jo, cap al finals dels 70, estava convençuda que era possible democratitzar aquest país. Justificava la necessitat de formar part de determinats estaments que havien de ser la base del canvi. De la policia, per exemple, que té com a missió constitucional la defensa dels drets humans.

Avui, 18 de juliol de 2008, felicito la Lola i la mare que la va parir ara fa 39 anys

Avui, 18 de juliol de 2008 he anat al cine i, precisament, he vist "Tropa de élite" Era una estrena. A la sala dels cines comercials de Les Gavarres només 4 persones.

Avui, 18 de juliol de 2008 el Pep, que té quatre blogs de fotos i tots magnífics, caram com treballa, diu que tornarem a vèncer.

Ah ... "Tropa de élite" és una pel·lícula que cal veure (si es té prou estómac)

5 comentaris:

Dolors ha dit...

jo en tinc una de bona per explicar, sobre els mossos, ja la pasaré. es divertida i no sé com acabara. sempre petons.

Anònim ha dit...

hola soc la LOLA la que va neixer el 18 de juliol.
Jo no hi era quan tot això dels russos ni els "alzados", etc, només se que al meu pare li van donar "paga doble" potser per que era jo no???
Gràcies Magda desde Calella

Josep ha dit...

Jo crec que per a tu li haurien de donar paga triple, oi Lola?...jijiji

Magda ha dit...

Ep Dolors ... que jo no he parlat dels mossos, eh? A veure si encara la parirem ...

Lola, ele mi niña ca su papa le dieron paga doble por guapa y por hermosa. Si ho arribo a saber et faig una entrada només per a tu, reguapa. Si tornes a saludar-nos potser et publico una exclusiva.

Sempre petons, estimat i estimades. Sigueu bons i compte amb els somnis que ja sabeu que es poden fer realitat.

serpentina ha dit...

...m'has convençut no penso anar a veure cap pel.licula que tingui risc associat d'un tall de digestió.Per patiments, ja em vaig empassar (amb molt de gust per que és una meravella de llibre)cinc centes i pico pàgines de "Vida i Destino" sobre el setge de Stalingrad, merda de guerres!La veritat és que el "18 d'aquest mes" (prefereixo no dir la frase sencera...)m'havia passat força desapercebut, de fet no va ser fins al vespre que me'n vaig adonar; a mi mes que el "18 d'aquest mes d'aquell any" em preocupen mes les coses que passen avui en dia, que no son precisament una bassa d'oli; però està bé recordar-ho i com deixes entendre,estaria millor que ho sabessin totes aquestes persones que no coneixen els nostres orígens i em temo que els importa ben poc.Demà dilluns et desitjo sort,no vull que ploris quan et llevis, no s'hi val dir que et fa mal el coll o que has perdut les ulleres...ja veuràs que quan arribis a la feina tot estarà igual (si ja ho sé, aquest és el problema!)M'agrada que "sempre petons" s'estengui com el mar,pel que fa a mi una setmaneta de vacances i sempre petons