dimarts, 21 de juliol del 2009

Horta de Sant Joan

Des d'aquell concurs televisiu on van obligar a competir zones germanes, tant fantàstiques totes elles que em semblava un pecat haver de decidir per una o per una altra, volia escriure alguna cosa sobre Horta de Sant Joan ....

Aquest matí, mentre anava a la feina, la noticia de l'incendi m'ha arribat com si m'haguessin llançat una pedrada a la cara. Es crema! No pot ser, no es pot cremar tanta bellesa, atureu-lo sisplau, pensava....

Aquest matí, al sentir la noticia de l'incendi, he pensat, avui sí, avui he d'escriure sobre Horta de Sant Joan, sobre Els Ports, he d'explicar allò del concurs, he d'explicar les meves sensacions quan hi vaig anar a passejar, de quina manera em va colpir la bellesa de les roques, i tant de verd. Tant de verd que ara es crema. Escriuré sobre Horta, pensava aquest matí, mentre conduïa cap a la feina i Catalunya Informació donava la noticia.

Ara, quan finalment escric, ja no tinc paraules. Han anat a aturar-lo, efectivament. Han anat a salvar Horta i s'hi han deixat la vida.

Ara, quan finalment escric, ja no tinc paraules.

3 comentaris:

Tere Balañà Fotografia ha dit...

Vaig anar per primera vegada a Horta de Sant Joan en unes colonies de ballet amb la meva filla i vaig quedar tant enamorada del lloc que hi vaig tornar en dos ocasions mes. Estic tant enfeinada que ni temps tinc d'escoltar les notícies. No m'he assabentat de l'incendi fins ara, al teu blog. Es trist...

josep ha dit...

Acabo de vuere les teves fotos a flickr d'aquest lloc i és realment bonic, molt interessant. No el conec i crec que no hi he estat mai. A veure si per la propera excurssió encara queda quelcom dels voltants, com cap el Cap del Gos, Sta. Barbara i el fabulós castell templer. Es una llàtima tot el que esta passant i sobretot el preu que els bombers han hagut de pagar!!
Jo em pensava que hi havien més mitjans tècnics per que el foc no pogués agafar a 4 o 6 homes entrenats en aquestes feines. Com sempre, suposso que no hi hauran responsabilitats!

susa ha dit...

Realmente es una putada ,ayer cuando hable con vosotros os queria preguntar pero se me paso.
Pep ayer dieron en las noticias que han hecho un macro hidroavion pero es muy caro y nadie lo compra, da igual el dinero se lo gastan en otras cosas.....