diumenge, 13 d’abril del 2008

Aniversaris

A la mare li encanta comprar-nos el pastís d'aniversari. No passa res si no és ben bé el mateix dia. El que cal és que hi hagi pastís, amb les espelmes, les cançons i els desitjos. Ho va fer per a l'Enric i ho ha tornat a fer per a mi. Jo porto les postres, va dir quan vam decidir la data de la paella.




Avui el Dídac m'ha fet adonar que he tingut els regals més bonics. Fotografies, escrits i un conte preciós. Un dia
qualsevol, encara que no sigui el meu aniversari, potser un 4 d'abril, potser un 13, algú es queda davant de l'ordinador fins la matinada. Construeix i inventa per a mi. Sí, aquest aniversari he tingut els regals més bonics.






Demà és 14 d'abril. No tinc res per regalar a la república que no va ser. Potser un altre dia. Segur que en algun moment se m'acudirà una història bonica: una que parli de colors. Del vermell que s'ajunta amb el grog i el morat, per exemple.

5 comentaris:

Josep ha dit...

Caray Magda! Aquestes dues fotos sí que les has currat eh? Quins pèsols i quin cunillet!!! I la foo del pastís, amb aquest efecte...hummmm com m'agrada!
Avui, 14 d'Abril, i ja que va d'anniverssaris, a part de la República, va ser el dia que la Miren i jo varem començar a sortir ara farà 17 anys! Sí,sortiem al matí del pis on ella vivía tots dos agafadets de la ma, boixament enemorats, i al passar per una placeta més avall del carrer Virgen del Carmen, varem veure un grupet de gent que portaven la bandera republicana.. per aixó sempre recordarem aquest dia. Es el nostre anniverssari!! !7 anys de convivència, amb alegries i disgustos, com tots; amb enfados i bronques, amb baixades i pujades pero a la fí, amb un gran i sincer amor. I ara amb el nostre Peru, el nostre tresor.Una abraçada per tots!

Anònim ha dit...

No vull deixar passar aquest 14 sense fer-vos arribar una forta abraçada, estimats Pep i Miren. Què el vostre amor duri per sempre, com dirien els avis. Nosaltres diem que duri el que hagi de durar però que sigui de qualiatat, com hó és el vostre, incloses les bronques. Que duri el que hagi de durar, però que duri mentre jo existeixi, que m'agradeu així, fantàstics, junts, amb les abraçades, amb les broques, amb el Peru ... FELICITATS A TOTS TRES. COM US ESTIMO!!!!!

Josep ha dit...

Hem llegit junts el teu comentari i ens fet una abraçada molt molt forta...doncs semblava que ens abraçabem tots!!!! Gracies.

Anònim ha dit...

Tercer intento. Ayer por la noche fueron dos frustrados. Al parecer pequé de soberbia (uno de los pecados capitales ¿no?). Creí que ya sabía escribir directamente en el blog. Me equivocaba. Hay que decir también que algo ha cambiado en la forma de “publicar” aunque no se el qué, pero como el último día que escribí me salió bien, creí que ya lo tenía dominado. Ese fue el pecado, y el castigo: que no publiqué nada y se perdió lo escrito. Y además creo que eso de “a la tercera va la vencida” ha quedado anticuado. Esta nueva tecnología no se rige por los antiguos refranes. Vamos, que se los pasa por el forro. Si no que se lo digan a Serpentina.
Así las cosas , y como no es la primera vez que me pasa, vuelvo a asumir que tengo que hacer un documento que pueda guardar y luego “copia y pega”.
También es cierto que ayer yo solo pretendía saludar y decirle a Serpentina que estoy muy contenta con mi premio por haber acertado su identidad:. "una fantàstica excursión por las intrincadas rocas que conducen a mares abiertos,movidos i fondos" para cuando yo quiera.!!! UAUUUU!!!! Gracias Serpentina!!!!. Espero no tardar mucho en disfrutar de mi premio. Se nos está llenando la agenda con eso de estar tan repartidos por la geografia española.
Sólo pretendía eso y dar alguna pista más para quien aún no sepa de quien se trata. Por ejemplo que, aunque dice que lo de “Serpentina” fue una casualidad, yo le veo una cierta relación con su trabajo. Me recuerda una herramienta de trabajo fundamental para algunos de sus compañeros que se parece un poco a una serpentina gigantesta.
Esa era mi intención ayer pero... me encontré con el cuento de Didac y...jo Didac, tio!!! ..Pensé “de tal palo tal astilla”. Recordé que cuando eras un renacuajo del Bisbat d'Egara ya escribias cuentos geniales. Qué gusto ver que tu imaginación sigue tan activa y como disfruté con ese final. Dicen que “todos los santos tienen novena” pero pocas veces se ve usar esa licencia con tanta habilidad. FELICITACIONES Y GRACIAS por ese cuento para Magda que todos disfrutamos y FELICIDADES por tu CUMPLEAÑOS!!!.
Y ya respecto a hoy, pues sigamos con las FELICITACIONES: Pep, Miren ya os podeis ir dando otro tierno y largo abrazo, me adhiero plenamente a lo dicho por Magda, hago mias sus palabras (nuestra amiga seguro que me deja) es tan bonito como lo dice que ........venga ....ese abrazo!!! FELICIDADES AMIGOS.

meiga ha dit...

Ya que lo comentas tú, Josep, estoy de acuerdo contigo...¿que tendrá el mes de abril que nos inspira a todos de algún modo?... El día 22 hará 22 años (vaya, parece de Código da Vinci) que en una fiesta de piso de estudiantes Anxo me hizo un sitio para sentarme en medio de una cocina abarrotada de gente. Y tan a gusto nos encontramos compartiendo sitio que aún seguimos juntos. No ha sido fácil ni perfecto, pero no puedo hacer otra cosa que dar gracias a la vida. No sólo por Anxo, o por Josep y Miren en este día, sino por todos vosotros, que estais siempre ahi, y sois ya parte de mí misma