divendres, 18 d’abril del 2008

Un altre aniversari que explicaré demà


No plou però ha plogut i aquest és el cel de Les Borges......


Els de la biblioteca de Reus, hores d'ara, deuen estar sense cap ungla.

Marxo a la festa. He plagiat el Pep i deixo una imatge al revés de la porta de casa. Haig de passar-hi per damunt abans de sortit. És la bassa en què fem xip-xap sempre que plou. Com deia, ara no plou, però ha plogut força aquest mati i la cosa no està clara. Beneïda pluja, mullaràs la canalla i els grans? Mullaràs el pastís dels cinc anys? He fet un rodolí? No ho pretenia pas. Demà les fotos. Me'n vaig.


3 comentaris:

serpentina ha dit...

hola bonica, i hola a la concurrència,només per dir-te que aquests dies vaig una mica de bólid i no puc mirar ni blogs ni blogues.He estat de guàrdia però a més amb tots dos progenitors ingressats a l'hospital. El d'en Miquel ara ja és a casa visquent les darreres setmanes de la seva vida (el plural és generós)I el meu,a la clínica amb insuficiència cardíaca i alguna cosa més. Avui he sortit de bombers i demà dissabte vaig a Barcelona a fer relleu de les meves germanes. Bé estaré uns dies "out"però miraré d'entrar al blog sempre que pugui. M'agradaria canviar la foto de la serpentina, que sóc jo,, però no sé si m'en sortiré. Si no ho aconssegueixo...recorda'm com es fa, Magda. Petonets

Magda ha dit...

Anims bonica. Si amb alguna cosa puc ... bé només que sóc aquí. Som, la petita familia d'aquest blog, encara que no et coneguin, o et coneguin poc. Per canviar la foto has d'anar al teu perfil, clicant damunt de serpentina i ja veuràs que és fàcil. En tot cas ens truquem. Una abraçada molt, molt forta, per a tu i per al Miquel, fins aviat.

Josep ha dit...

Cada cop m'agraden més les teves fotos, bonica!