dimarts, 22 d’abril del 2008

Sant Jordi

Cervantes i Shakespeare van morir un 23 d'abril, el mateix dia que Sant Jordi es va fer amic del drac i la sang de la donzella es va convertir en rosa i per això quan el Pep va a Vietnam troba roses als hotels ..... ai que em sembla que m'estic liant. El Montilla m'ha enviat una felicitació, probablement la mateixa que ha enviat a la Pepa i a la Marta. No sé si em felicita perquè el Cervantes i el Shakespeare van morir el 23 d'abril, però jo puc jurar que no hi vaig tenir res a veure.


Falten minuts perquè sigui Sant Jordi i encara no sé quin llibre em regalaré, la rosa l'estiraré del roser d'enramar que en té centes. N'he comprat un altre de roser, i l'he plantat. Demà és Sant Jordi i avui feia primavera. No podia estar-me a casa, necessitava sortir a respirar el bon temps (sense pensar en aquesta pluja que hauria d'anar a més ni en les confrontacions dels transvasaments) M'he dedicat a trepitjar els carrers de Reus, millor avui que demà ni s'hi podrà passar. M'he comprat uns pantalons, una samarreta i roba interior. He mirat de regalar-me el llibre però no m'he posat d'acord amb mi mateixa. Potser l'Almudena que m'ha recomanat la Pili o alguna de les novel·les negres que apassionen la Marta. Potser espero a veure si en cau algun de regal, ni que sigui el llibre de les amanides de la Mariona Cuadrada (l'Adrià de Reus)


Demà i sempre, des d'algun lloc de la història el Quixot i el Hamlet ens contemplen. Que la seva intel·ligent follia us acompanyi i us doni somnis apassionats. Bona nit estimats personatges d'aquest blog.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Em sembla que sí que et liaves una mica..pero, m'agrada!. Demà Sant Jordi i si no ho recordes, jo ja m'havia oblidat. Soc tant lluny i tant aprop de Catalunya! Soc molt aprop de vosaltres pero una mica lluny de les ceremonies, dels dies festius, dels nostres sants i aniverssaris. Soc lluny i soc aprop, perque al terrat hi tinc un roser que just avui ha obert dues roses vermelles. La més bonica demà será per la meva estimada!.

Dolors ha dit...

Viva Cervantes, Shakespeare, El Quixot, Hamlet, Ms Marple, Jesika Fletxer i el dia de la rosa i del llibre.i..
Viva la Magda que ha comprat roba nova.. Ja ens l'ensenyaras.
Bona nit amics.

Magda ha dit...

Avui ha plogut una mica, molt poc. A Reus les dues places eren plenes de gent. La del Mercadal més, allà hi havia les parades de llibres. No n'he comprat cap, a l'hora d'esmorzar m'he trobat al costat del plat l'Acrollam del Mesquida. Jo en canvi no he deixat cap paquet al costat del plat de l'Enric, és que encara no sóc capaç de saber quin llibre li puc regalar, ha de ser un d'aquests que la Miren defineix tan bé com "els que els altres no som capaços de llegir". Però quin de tots els que són a les llibreries i jo no sóc capaç de llegir és el que li pot agradar? Sis anys al seu costat i encara sóc incapaç de descobrir-ho, fa una mica de ràbia, perquè per Sant Jordi m'agradaria regalar-li un llibre, però no sóc capaç.

A la tele comença el "Tribuna" un programa que té com a convidat l'Enric avui, per parlar de llibres es clar. Vaig a mirar-lo, amb permís. Fins demà.