dimecres, 23 d’abril del 2008

Enric a la tele






.

5 comentaris:

Josep ha dit...

Molt guapo el teu marit a la tele... més que molts famosos pesats! I molt guapa també la foto que ja he vist enmarcada a la llibreria...jeje.

meiga ha dit...

Feliz San Jordi a tod@s. A falta de rosas y libros en persona, os quería mandar unas fotos de las flores de nuestro jardín, pero no he tenido tiempo.
Al menos que quede la inteción.

PD. Bueno, bueno, Enric, hay que ver que tablas delante de las cámaras.

Dolors ha dit...

Quin llibre li has regalat al Enric??
Jo n’he regalat 2 de llibres -- un per la Marí, ( català ) – El nen amb pijama de ratlles.
I un per en Marc, ( Castella) – El asombroso viaje de Pompeio Flato.
He rebut 2 roses, - una del Marc i una altre del Sr. Garcia.

serpentina ha dit...

...que sàpiga l'Enric que a partir d'aquest moment de popularitat televisiva haurà de sortir amb antifàs ja que tindrà tots els paparazzis persseguint-lo, fans xisclant i atacant-lo i helicopters sobrevolant la vostra casa... vaja feinada que se t'ha girat, Magda ! Bé jo per St Jordi no vaig poder badar (que és una de les coses que, com ja saps, m'agrada més en aquest món) però en una reboladaentre hospital i hospital, vaig entrar a l'FNAC Diagonal i li vaig comprar al Miquel les poesies complertes d'en Vazquez Montalban, jo hem volia comprar "Pinyols d'aubercoc" d'en Manzano, per tres motius ben clars : per incloure pinyols al títol (per qui no ho sàpiga em dic Piñol de cognom),per que me l'han recomanat fonts solvents i per que m'encanta com fa el seu programa de literatura a TV3...però no ho vaig poder fer, és a dir que el compraré en diferit qualsevol dia d'aquests a Figueres.sempre petons

serpentina ha dit...

Hola sóc la "serpen", aixó és una prova, he intentat canviar la foto i vull veure si me n'he sortit en mig d'aquest batibull informàtic...