dijous, 4 de setembre del 2008

Avui no és ahir.


M'aixeco a dos quarts de sis del matí i tot és fosc, tinc molta són. Quan surto de casa el sol apunta però encara haig de posar les llums del cotxe. El foc de la petroquímica és un paisatge tan habitual que ja no m'espanta. ...

Però, encara que ho sembli, avui no és ahir. Avui no aniré a l'Ajuntament, amb l'Enric, amb el Pablo i amb la Cèlia per signar davant del jutge de pau, això ja ho vam fer ahir. I després, petita celebració, bones tapes a Cambrils, amb un xacolí de beguda, perquè no? També a Cambrils el xacolí combina bé amb el pop a la gallega i els calamars a l'andalusa. Ep, les cloïsses i els escamarlans de la terra.

La màquina del cafè no funciona, però encara que ho sembli, avui no és ahir. Ahir Catalunya Informació no va parlar dels 14 subsaharians morts al mar del sud de Gran Canària, o potser sí, potser passava ahir, o abans d'ahir, o cada dia. El Corbacho ahir no havia anunciat mesures populistes per acabar amb l'atur, o potser sí, potser ahir també anunciaven mesures populistes, o abans d'ahir, o cada dia.

Avui, com ahir, no he fet migdiada, abans de remenar per blogs, com ahir, he llegit un capítol del Baron Rampante, per pur plaer, perquè el llibret (petit de mida i gran de contingut), encara és, com ahir, damunt la tauleta de la sala. No he llegit "El pasadizo del deseo", ahir tampoc, el vaig acabar fa uns dies, massa Freud finalment, acabat, hi prou. Ja arribarà, algun dia, estimada Serpentina, l'altre nom de Laura, sé que toca, però encara vaig retardada, encara em queda "La Mala Dona" sóc disciplinada i faig país també, quan me'n recordo, amb això de les lectures. A veure si tu, que devores, tastes "El Fotògraf" m'agrada recomanar-lo, per allò de poder dir, és d'un xicot que viu al meu poble, i, bàsicament, perquè crec realment que és una bona lectura. I la recomanació també va per la Montse que l'altre dia preguntava (petons Montse i a veure si ens expliques com vas)

Avui tampoc no he anat al cine i demà tampoc no seré a Terrassa per veure en directe a D'Callaos. Què ho disfruteu els que aneu al Sam Sam!


5 comentaris:

meiga ha dit...

Bonita música para esta tarde gris

Josep ha dit...

Aquí també hi tenim el día ben gis, fins i tot amb algunes gotes d'aigua. Te copiat el logo i l'enllaç de De Callaos i l'he possat a Begirada.
Aquest vespre arriben el pare i la Josefina i demá, si tot va bé, els portarem cap el camping per passar allà el cap de setmana. Avui no és ahir!

Anònim ha dit...

I és veritat, avui no és ahir i cada dia estic millor, ja puc menjar, tot i que he de fer-ho acompanyada sempre de Magnèsia i cagar com les oques per anar molt lleugera i que els budells estrets puguin fer passar tol l'aliment. Estic contenta perquè ja no tinc mal de panxa i també perquè sé que no m'han d'operar. I jo si aniré a escoltar a D'Callaos i penso gaudir una bona estona. Cada dia són millors i penso que arribaran lluny.
I ara em sento més valenta i més forta. Els fills fan patir i sé que com diu l'Albert que "se atormenta una vecina" però em trobarà en plena forma física i mental per superar-la.
Mils de petons i em sap greu que no puguis venir, m'hauria agradat passar una estoneta amb tu.

Montserrat(l'espieta)

Dolors ha dit...

Avui és avui, l’hora es aquesta......però perquè vas anar ahir, o abans d’ahir davant el jutge de pau?? ja alguna cosa que m’he perdut.

Anònim ha dit...

Gràcies de nou per recomanar (de nou) El fotògraf!