diumenge, 7 de setembre del 2008

El patiment de la fotògrafa



Mentre la Verge de la Riera arriba al poble, nosaltres hem posat la mare Montserrat al llit.

Tinc algunes fotos dels petits diables d'ahir, res que valgui la pena, la meva màquina és tan modesta ...

No tinc fotos d'avui, perquè no hi he pogut anar.

Però la meva màquina modesta (adjectiu, no nom) sap qui mostrarà les millors fotos de les nits dels focs de la Festa Major de Les Borges i sap que pot captar una imatge que ella no podrà captar mai.

Sense gaire premeditació, amb una mica "d'alevosia" i amb molta nocturnitat...

4 comentaris:

Josep ha dit...

Molt bona aquesta foto de la Tere calculant el tret! Li agradará!

Tere Balañà Fotografia ha dit...

La caçadora caçada....glups. Ja veus que no em costa gaire tirar-me pel terra quan la foto ho requereix. Això si, vaig acabar bruta i amb alguna socarrimada...Però vaig disfrutar tant!!!

Magda ha dit...

Doncs, sí, deu ser per aquest "morbo" de caçar la caçadora, però no em vaig poder resistir a mostrar aquesta foto. De fet no vol ser res més que un petit homenatge. Era increïble veure't fer contorsions per terra, vaig pensar: això és la imatge d'algú que disfruta realment amb la feina. Potser hagués hagut de demanar-te abans permís ... però vaig tirar pel dret (espero que no et molesti)

Tere Balañà Fotografia ha dit...

No em va molestar gens, encara que em sembla que no estic gaire afavorida....Em sap greu que no poguessiu anar a l'arribada. Pensant en vosaltres he muntat al blog de les borges un mini resum.