dimarts, 9 de setembre del 2008

Potser el vent

Són les set de la tarda a la bonica de vila de les Borges del Camp i, malgrat la fresca i el meu refredat, encara és estiu. Avui el Josep, que jo sàpiga, no ha guanyat cap premi. Per això, i per altres coses, avui, nou de setembre pels gregorians, no és ahir.

Fumegen i contaminen a l'est les petroquímiques i fan figa al sud les nuclears, com ahir. La capital ens obsequia, avui, amb 25 tones (diuen que no arriba) de combustible vessat al mar (diuen que tot està controlat). Normalitat al Baix Camp, són festes patronals. A les Borges la Verge de la Riera té la vara d'alcaldia i la fruiteria es tancada. La Salseta de Poble Sec farà cap a Alforja la propera setmana i la Mina em traurà a ballar.

El riu d'Arbolí encara (per quan de temps?) ens porta transparències, no hi ha al fons punyals, no hi han de ser que contaminen, però menys hi haurien de ser en algunes mans que apunyalen diferents, al metro d'Urquinaona avui, qui sap on demà. Quan de temps haurem d'esperar? ... I passa el vent sense respostes.

No, Bardem, jo sé que no t'has venut.

Tindré avui, que no és ahir, algun comentari a aquesta entrada (crec que hauria de dir post)? I passa el vent sense respostes.

Sempre ens queda el recurs d'asseure'ns al voltant d'una bona taula, sempre és millor en bona companyia i tal vegada, fins i tot, un altre dia que no sigui avui, destapi la sopera i expliqui el secret de la sopa d'avellanes de la Tere.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'adhereixo a l'opinió d'un dels comentaristes de la notícia a l'Avui, que insinua que han estat dos submarinistes de la guàrdia civil... :-D
Tot controlat, però el pròxim dinar que faci al Serrallo demanaré peix de Galícia.

Jo només et volia dir que la salseta l'esperem el dia 27, d'aquí a dues setmanes. I reiterar que si m'ofereixen una escapada a Jamaica, potser faig un lleig molt gros.

Josep ha dit...

La foto és molt bona (d'una mida acariciable)i la sopera, també...ara ens fañta conèixer quina sopa hi ha! La de la Tere? hummm... si és així, segur que será bonísima també!

Magda ha dit...

A Les Borges conec dues teres i una habilitat de cada una, segur que en tenen més.

Hi ha la Tere de les fotos i també la Tere de les sopes. Per a mi les dues, cada una en la seva especialitat, mereixen el meu reconeixement i això és el que he fet en entrades diferents i fotos diferents dedicades a cada una i situades per sobre i per sota teu (vull dir de l'entrada dedicada a tu, clar)

Magda que te lias otra vez (i ara perquè em surt una llengua estrangera?) Ai potser tinc una mica de febre, amb aquest refredat ...

No res, que aquest Nadal et faré la sopa d'avellanes estil Tere (de les sopes) i que ja tinc clar que la Mina no em traurà a ballar ni la setmana que ve ni la de més enllà.

Xiqueta ... que callaeta havies d'estar.

Anònim ha dit...

Mira Magda, això no se sap mai. Cal confiar en les aparicions marianes, com canta la Marisol.
BTW, hi ha una "entrada" sobre El Baró Rampant d'un sufridor meu que he pensat que t'interessaria ;-)