dilluns, 15 de setembre del 2008

Haizea (de moment públic i gratuit)


"Contento de la certidumbre conjuntamente de realidades lejanas y distintas y de su propia presencia entre ellas" El Vizconde Demediado. Capítol primer.

Hi ha una guerra contra els turcs a la planura de Bohèmia en una època incerta de les batalles de moros i cristians. Eternes guerres entre bàndols de diferents "creences"

Any 1798, Japó. El Kitagawa Utamaro pinta una dona pentinant una altra. Un petó a l'aire al llavis de la pentinadora i un somriure als llavis de la pentinada.

15 de setembre de 2008. Les Borges del Camp

Sortirà aviat la lluna i serà rodona i plena, i tindrà un somriure dibuixat a la cara, en un cel sense boires que els dies passats va netejar l'haizea I jo em reconec contenta de la meva presència en realitats llunyanes i diverses: Les Borges, Terrassa, Barcelona, Agullana, Donostia, Ohanes, Vigo, Bangkok.

La Serpentina ens recomanava fa uns dies que no ens perdéssim l'exposició de la Pedrera. Avui a la bústia de Torre Sans una mà amiga ha deixat tres punts amb detalls Ukiyo-e, imatges d'un món efímer. Unes paraules escrites.

Aquí, com a Vigo, s'acomiada l'estiu. Aquí, i a Vigo, una meiga dona calidesa als racons comuns on podem arraulir-nos en companyia. Llocs d'encontre i no de retirada.

Contemplo els vitralls de l'ermita. No hi hem anat aquesta vegada passejant amb la Dolors, que va arribar i va compartir i, abans de marxar, ha deixat, amagat dins una llibreta, un regal que recollim, que ens quedem, que assaborim.

Em reconec contenta de la meva presència en realitats llunyanes i diverses: Les Borges, Terrassa, Barcelona, Agullana, Donostia, Ohanes, Vigo, Bangkok.

Calla el vent perquè puguem escoltar-nos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ke razon tienes, si hay algo hermoso ke podemos compartir todos es la Luna,estemos donde estemos, yo ke tengo este privilegio de tenerla cerkita aprovecho todavia sentada en la terraza para contemplarla.Petonets

meiga ha dit...

Habrá que mirar a la luna "una estoneta" pensando en ello , pues...

urumeako markesa ha dit...

Joder!Me iba a la cama, son las 12 pasadas,.... pero claro tengo una amiga del alma que tiene la capacidad de sorprenderme cual amante perfecta y que me perdone al que le parezca un comentario fuera de tono. Son las doce y algo y me iba a la cama
cuando corriendo y deprisa he leído lo de la luna !que muy bonito! pero corriendo y además en catalán ya me cuesta... Lo del conde ese en fin, como que no lo he pillado pero claro! mi amiga del alma que igual más que una amante perfecta es una bruja y perdón por segunda vez, esta vez por si he defraudado a alguien, mi amiga digo ha puesto "Haizea" palabra no lo podéis negar casi mágica y Zas! oigo cantar a Gari el cantante más sensual que este páis tiene y casi me!!!!.....no, no lo voy a decir.
Será, será, que mi amiga del alma domina las nuevas tecnologías que te cagas, perdón por tercera vez...Oh!!!!! He estropeado el cuento, pero la que me ha sorprendido y esto no es un cuento es mi amiga del alma.Eskerrik asko.Maite zaitut.