divendres, 7 de març del 2008

Vuit de març

És vuit de març. Oblidem, encara que sigui per uns moments, el set . I millor no pensem gaire en el nou. Hi ha poc a refleccionar.

Centrem-nos, docs, en aquesta bonica data VUIT DE MARÇ

Un vuit de març de l'any 1911 es va celebrar per primera vegada el dia de la dona treballadora.

El mateix vuit de març, del mateix 1911, Torre Sans estava quasi a punt per començar a ser habitada.

I un vuit de març de fa 60 anys, va néixer a Terrassa, la ciutat que més tard s'anomenaria "la roja" un nen. La família Busquet començava a ser nombrosa. Només començava ...



60 anys no són res, en queden molts per endavant ............................

Això sí. són molts els records

FELICITATS LEANDRE

6 comentaris:

Dolors ha dit...

Feliçitats germanet.......

Magda ha dit...

He tingut alguns problemes amb aquesta pàgina. La meva idea no era exactament així. Però més bé o més malement ES LA FELICITACIÓ DE TOTS PLEGATS PER AL LEANDRE

Josep ha dit...

Per molts anys nen...jejeje!(toquem aquella que diu....."perque día a día m'agrada més navegar!")

Dolors ha dit...

molt bè magda ja m'explicaras com ho fas tot aixo.

Magda ha dit...

Em sembla que el més bonic són les fotos que tu has aportat. Tens un arxiu extraordinari.

Leandre ha dit...

(Es copia d'un comentari que he posat a Begirada. Va per tots. Gràcies germaneta)
Montserrat i els meus estimats fills Roger, Xavi, Ester i Albert i amb una quarantena d'amics m'han muntat una festa meravellosa que m'ha emocionat i que hem xalat. Ara vaig a descansar.
Gràcies!!! Amics!!!! Justifiqueu la meva existència. Collage, som, de la nostre interacció.