dijous, 27 de març del 2008

Espiant una mica




I bufa, bufa, bufa.... Sisplau que algú l'aturi. Entra al cervell pels foradets de les orelles i s'hi queda, com una especie d'eco interior. Ufffffffffffffff, buffffffffffffffff, ioooffffffff usssssssssssssssssssfffffffffffff.


Peten les persianes, encara que estiguin ben tancades. Pim, pim, pim ... Tinc mal de cap.


Sisplau, que algú aturi aquest vent d'una punyetera vegada.


Són les nou del vespre tot i que el proper cap de setmana, a aquesta mateixa hora, en serà una altra. I el meridià de Greenwich què és qui ens l'hauria de marcar fet un lio.


Avui, com ahir, han passat la vista per aquest blog: el Pep, la Meiga i la Dolors. No s'hi han estat gairebé gents, un segon escàs, només per veure que no hi havia res de nou. El Pep i la Meiga ho han fet dos cops.


La Susa no ha vingut, suposo que perquè ha tingut millors coses a fer, o potser perquè el seu internet ha tornat a les intermitències.


La Pepa tampoc. Podrem algun dia llegir algun capítol més de la pastanaga? Espero que s'animi.


Però hi alguna cosa molt sospitosa, algú des de un servidor de l'administració s'hi ha quedat 6 minuts!!!! Marta, què en penses? m'espien? Què haig de fet? Em deixo bigoti?


I també ha vingut el/la de Màlaga. Des de fa 4 dies fa exactament el mateix. Posa al google les paraules "josep girona begirada" El google el/la remet fins aquí i immediatament (0 minuts, 0 segons de permanència) salta a Begirada. Són ben curioses les rutines de la gent. Una salutació, si m'arriba a llegir, per aquest/aquesta admirador de Begurada que fa servir el "sense títol" de passadís.


Calla, ara sembla que s'ha aturat un moment. Tanco els ulls i respiro el silenci. Però hi torna. Tots els plaers són tan efímers ... Sisplau, que algú el pari d'una punyetera vegada.

8 comentaris:

Josep ha dit...

Jajajaja...Magda! Aixó són els peatjes de tenir estadístiques! Si vols un consell, no els hi facis massa cas. I si es espient, ben vinguts, o... mal vinguts; pitjor per ells.No en facis massa cas!. El que si noto es que algunes amics-amigues fa dies que no treuen el cap.(Aixó d'obrir l'ordinador con el tallat de cada mati i cada tarda te les seves servilituts!)

Dolors ha dit...

Vols dir? que pots saber - els segons que estem veiem el teu blog??.
-Que si no som els teus amics, que tens controlats, saps que ve de Malaga???
- PARANOIES???.
- TECNOLOGIA MODERNA???
El vent és cosa del temps i de "Sant Pere" que està emprenyat.
Amb la tecnologia podem fer alguna cosa,
Amb els Sants nomes podem esperar que ells fasin alguna cosa.

Leandre ha dit...

Sento desvetllar l'enigma. L'espieta dec ser jo. Soc a Màlaga. Je,je,je.

Josep ha dit...

Jajajajaja... molt bona aquesta, Leandre!!!!!

Magda ha dit...

Doncs sí, a l'hora que el Leandre feia el seu comentari ha tornat la visita des de Málaga. Interessant! No escrigueu mai des d'una ciutat fent veure que sou a un altre lloc, se us pot enganxar ! I això jo que no en tinc ni idea, imagineuvos els de la CIA, poden saber fins i tot el color dels calçotets del que fa un comentari. I el dret a la intimitat? Ah ... deu quedar reservat per als Sants. Vols dir Dolors que això de Sant Pere ... no sé si creure-m'ho. I tu com ho saps? A veure, quina relació teniu tu i aquest senyor? Digues-li que vingui per aquí, que el fitxarem. Tota manera avui sembla que la cosa està una mica més tranquil·la

Magda ha dit...

Ah, Leandre, m'ha encantat saber que les paraules: josep girona begirada són targeta de presentació per aquest blog. Gràcies

Magda ha dit...

Torno a ser jo. A veure, el Leandre que venia abans tenia un perfil públic, amb foto. I el Leandre de Màlaga diu que vol amagar el seu perfil. Voleu dir que realment és el Leandre? I si és un altre que es fa passar per ell? Es clar, el Leandre fa veure que és a Màlaga però no hi és, després va i roba el quadre de la Mona Lisa i diu, jo no era que era a Màlaga i preten que jo testifiqui i .... vale Leandre, però ens partim els guanys (pssssssss)

Josep ha dit...

A veure, el leandre és a Málaga, la Magda a les borges i jo....fa poc sota el pont de Saragossa!