dijous, 21 de febrer del 2008

Nostàlgia

Data: L'endemà del dia que el Pi de la Serra va ser a Reus
Hora: El millor moment per fer una migdiada
Situació personal: Son. Aquesta nit passada he dormit poques hores i la propera tinc un sopar.

El Quico de puta mare, continua treballant de nassos la música. Ens va recordar que la cultura no és allò que es troba als llibres, als quadres, als concerts ... ni a la tele. La cultura té a veure amb la terra que es trepitja, on s'ha nascut, on es viu, on es treballa... La cultura és més a prop de la gana que de Beethoven. Ens va dir cent vegades que som plurals. Va fer tornar l'Ovidi "perquè va voler" ens va regalar una fantàstica versió de la internacional i unes peces jazístiques magnífiques...

I ara, aprofitant que ja vaig mig despullada i que la meva situació personal és: SON molta SON. ...







Ostia! perdó .... Encara no puc dormir. Quan ja estava sota la manta he pensat que no havia mirat el correu ... ho he fet .... I ......... M'he trobat un regal. No me'n puc estar de tornar, així com vaig, sense roba, ara sí que em refredaré, segur. Que ja tinc una edat jo. Jo i alguns/es altres, je, je. Només han passat 34 anys ......

2 comentaris:

Anònim ha dit...

¿nena qui t'ha enviat aquesta foto?, no distingeju ve a totom, a tu´si al Pau, a l'Agusti, espero que la tinguis al teu ordinado mes clara, cla que estas de nostalgia, vas a veura al Quico, reps aquesta foto, jo pensava que ja no cantava !quina embeija

Josep ha dit...

Aquest sofá em sona! Escolta, perqué no poses noms als de la foto? Sòc jo el que está al costat d'n Daura, amb barba i bigoti? Quina sorpresa! Aixó sí que es revival!!! Fantástica!