divendres, 29 de febrer del 2008

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Posted by Picasa

12 comentaris:

Josep ha dit...

Holaaaaa desde Euskadi!!!!!! Esteu molt wapos!!!!

Leandre ha dit...

I els calçots ben sucosos, que venim!

Josep ha dit...

Ja anem sentin la olor dels calçots i les carchofes...hummm..... que bé que os esteu passant! Quina enveja!

Anònim ha dit...

hola soc la Mª Dolors

Anònim ha dit...

Torno ha ser jo

Josep ha dit...

Poa vale..... ranchera!!!!

Dolors ha dit...

aveure si ara

Dolors ha dit...

hola.........

Anònim ha dit...

Ja soc ha casa
he entrat bé al bloc i ja el tinc ha favoritos. Em semble que m'en surtire, graçies a la Magda. Fins ara.

Dolors ha dit...

Ja soc ha casa
he entrat bé al bloc i ja el tinc ha favoritos. Em semble que m'en surtire, graçies a la Magda. Fins ara.

Dolors ha dit...

vale ara ja sé com no essr un anonim. ja sé com ser la Mª Dolors, fins avui jajaja....

Magda ha dit...

De conya Dolors ... de conya. Iupi. Ja en som un més