dimarts, 26 de febrer del 2008

Des del balneari

Ja havia pujat l'entrada del Bardem (ves quina obsessió que m'ha agafat amb aquest home) quan m'he adonat que al mòbil tenia un missatge enviat feia una estona, d'haver-lo vist abans el Bardem ni el toco.

El missatge és molt personal. Però no crec que vulneri la intimitat de ningú si el transcric. Em sembla important.

Vaig dir que aquí hi deixava anar els meus sentiments i aquest és el més fort que tinc aquesta tarda.


El missatge diu textualment:

"Balneari CAN RUTI per un dia. Habitació 1106. A aquesta altura la llum és fantàstica. El personal amable. Veig muntanyes, però pocs arbres.
Demà gran dia, sobre les 17h. Les sensacions són molt bones.
Besitos ......................... fins aviat"





Demà, a les cinc de la tarda, sisplau, concentreu-vos en aquesta meravellosa mirada i feu-li arribar un somriure.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Intentare trasmete que hi penso amb ella.
MOLTA SORT CELIA UNA ABRAÇADA MOLT FORTA

Josep ha dit...

Tota la força per a tu, Celia !! Endevant!!!

Anònim ha dit...

Contigo Celia, mañana a las cinco de la tarde, y a las cuatro, y esta noche y después de las cinco. Cuenta con mi sonrisa.