dijous, 14 de febrer del 2008

ESTIC DE VAGA









5 comentaris:

Anònim ha dit...

jo tambe

Anònim ha dit...

a part d'esta de vaga, estic emprenyada perque no estic com amiga teva a la llista, com s'ha de fer?

Magda ha dit...

No tinc ni idea de quina llista parles ...

Josep ha dit...

Ahir al vespre vaig pensar, també, no publicar avui cap foto amb solidaritat amb la vaga general avui a Euskadi. Però després de pensar-hi una mica em va semblar que era un error. Les meves fotos no les mira ni el govern ni l'administració vasca o espanyola. Només els meus amics. I fer vaga pels meus amics em va semblar un error. Així que avui he seguit publicant. En canvi, em sembla una possició de solidaritat la de la Magda, tant amb el nostre poble com amb l'ensenyament a Catalunya. Gracies bonica! (Si voleu saber com a anat la vaga mireu aquesta web:
http://www.lahaine.org/index.php?p=27974

Josep ha dit...

Susa, em sembla que vols dir que el teu nom no és al lloc on hi han les adreçes de les webs. La llista no es la dels amics, Susa, sino de les adreçes de les publicacions.