dimarts, 12 de febrer del 2008

Sense títol en el sense títol "de moment"


Avui no se m'acudia res per fer l'entrada. Tinc poca estona. Sóc un desastre com a mestressa de casa, de fet no sóc mestressa de res. Defugim les possessions els de la nostra ètica. I, a més, el títol de "mestressa de casa" va més lligat a l'esclavitud que a una altra cosa. Però no vaig de panegíric feminista. Vaig només de dir que tinc la casa feta un nyap i que si no espavilo i surto de compres avui no soparem. Però havia de fer l'entrada i no se m'acudia res.

Total que m'he posat a remenar una mica ... navegant pel ciber ... i vet aquí que m'he trobat, amb un quadre del Pablo. És bonic ... és una entrada a un espai meravellós. Una entrada cap als "nostres espais", em va bé, us el regalo, no és meu, però sé que el puc regalar perquè el Pablo també defuig les possessions.

I per acompanyar, quin text? Fàcil, unes lletres deixades per la Cèlia a la llibreta de visites de casa fa uns quants anys, vàlides avui i sempre, són d'ella però de segur que també us les puc regalar perquè ella també defuig de possessions.

Les paraules de la Cèlia que, avui, em van molt bé:

"Que la fascinació de cada moment, de cada paret, perduri en el temps, passat, present i futur. Seguirem, i aquest espai, i aquesta gent, seran sempre especials"

Va per a tu, estimada Cèlia, i per al Pablo, i per a tots els de l'ètica de la no possessió.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Preciosa pintura i precioses paraules! Que perduri la fascinació!

meiga ha dit...

Bona nit, Boas noites, Gabon, etc...

Aun no he podido entrar a ver las fotos de Peru. Si he colgado unas nuevas en flickr de Argentina , a las que ni puse descripcion, porque tampoco tenía mucho tiempo. Yo también soy una "anti ama de casa" atareada.

Pero al menos, en un momento de recreo, me he puesto con la segunda entrega de la historia de A Balbarda 57. Espero que nuestra "ama de blog" ,lo cuelgue cuando pueda y no os defraude.

Bicos

Alicia